آنچه باید درباره انتخاب و خرید پکیج زمینی با گارانتی اصلی بدانیم
نوشته شده توسط : mahsa

با مطالعه مطالب زیر می توانید قیمت فروش پکیج زمینی، مشخصات و خرید انواع مدل های موجود در بازار، فروش جدیدترین ها با گارانتی معتبر، تخفیف های ویژه و تصاویر بهترین مدل ها را در ظرفیت های 72000 تا 171000 کیلوکالری در ساعت در انواع مخزن با باک بسته و بدون باک بسته با مصرف گاز و گازوئیل و برق در سایت دماپویا نصب و مشاوره رایگان را مشاهده و بررسی کنید.

 

آنچه در مورد انتخاب و فروش پکیج زمینی با گارانتی اصلی باید بدانیم

پکیج ها از دسته سیستم های حرارت مرکزی هستند که انواع مختلفی دارند و می توان فروش پکیج زمینی را مهمترین آنها دانست که علاوه بر گرمایش محیط با استفاده از آب گرمایش و اتصال آن به مدارهای گرمایش از کف، فن دار از کویل یا رادیاتور می توان برای گرم کردن محیط و همچنین تامین آب گرم بهداشتی مورد نیاز در مدار جداگانه استفاده کرد. از نوع زمینی بیشتر برای مکان هایی استفاده می شود که مدل دیواری جوابگوی تامین آب مورد نیاز محیط مورد نظر نیست و یا در واقع برای ساختمان ها، ویلاها و سایر مکان هایی که نیاز به مقدار اولیه آب گرم یا بیشتر است. موارد مهم گرمای بیشتری ارائه و استفاده می شود. همچنین این سری از سیستم های گرمایشی در دو نوع بدون مخزن و مخزن دار موجود می باشد. در نوع مخزن دار آب در مخزن ذخیره می شود تا در صورت قطع آب و یا نوسان فشار آب مشکلی برای ساکنین پیش نیاید و در هر زمان می توان از آب گرم استفاده کرد. در اختیار داشت. مدل بدون فن در محیط های بسته مانند انبار، پارکینگ، زیرزمین قابل نصب می باشد. در واقع می توان گفت که این سیستم های گرمایشی از نوع پیشرفته موتورخانه های قدیمی هستند و با ایجاد مکانیزم های جدید در آنها به شکل جدیدتر و مدرن تری رسیده اند. به عنوان مثال پکیج ایران رادیاتور نسبت به این سیستم ها صدای کمتر، هزینه نگهداری کمتر و صرفه جویی در مصرف انرژی را از جمله مزایای آن می باشد. در ساختمان های ویلایی، سالن های ورزشی، بیمارستان ها، مراکز تجاری نصب این سری از سیستم ها گرمای بیشتری تولید می کند و به صرفه است. منبع انرژی این دستگاه می تواند گاز، برق یا گازوئیل باشد. این مدل از سیستم گرمایش با موقعیت نصب زمینی نیز در مدل دوگانه سوز (گاز- گازوئیل) تولید می شود و برای مناطقی که دسترسی به گاز ندارند گزینه ایده آلی به شمار می رود. فروش پکیج زمینی

 

انواع پکیج های زمین و ساختار آنها

فروش پکیج زمینی این سری از سیستم های گرمایشی بر اساس نوع سیستم احتراق، عملکرد، سیستم تامین آب گرم، نوع سوخت و مصرف مصرف کننده و مزایا و دسترسی های ایجاد شده توسط شرکت طراح به چند دسته تقسیم می شوند که از مهمترین عوامل می باشند. زیر تاثیرگذار در انتخاب پکیج زمین ذکر خواهد شد.

 

بسته زمینی بر اساس سیستم جرقه زنی

 

پکیج های گرمایش زمینی بر اساس نوع سیستم احتراق به انواع مشعل دار و بدون مشعل تقسیم می شوند و نوع مشعل دار مجهز به مشعل خطی و مبدل حرارتی مستقیم می باشد. سیستم های مشعل دارای دیگ گرمایش نیستند، اما می توانند از مبدل صفحه ای یا مخزن برای تامین مستقیم آب گرم استفاده کنند. همچنین این دستگاه بدون مشعل بر روی زمین نصب می شود و ظرفیت بالاتری نسبت به مدل های مشعل دار دارد و مجهز به دیگ استیل یا چدنی می باشد. یکی از مزایای این مدل استفاده از مشعل گازوئیلی، گازی یا دوگانه سوز است. مجهز بودن این سیستم به دیگ، توان آن را برای تامین گرمایش و آب گرم فضاهای بزرگتر فراهم می کند و در واقع حداکثر ظرفیت استفاده در مکان های بسیار بزرگ است که سایر پکیج های گرمایشی قادر به تامین گرمایش و آب گرم هستند. برای این. آنها نیستند، بهترین و مناسب ترین گزینه ایده آل می تواند این مدل از دستگاه گرمایش باشد.

 

پکیج زمینی بر اساس نوع سیستم تامین آب گرم

 

از نظر سیستم تامین آب گرم، پکیج های گرمایش زمینی به دو سیستم با استفاده از مبدل حرارتی صفحه ای و سیستم با استفاده از مخزن تقسیم می شوند. استفاده از مدل های مجهز به مبدل صفحه ای در مناطقی که آب دارای املاح زیادی است توصیه نمی شود. سختی آب آنها کم است، استفاده می شوند. نوع دیگر پکیج زمینی با سیستم مخزن است که در مبدل ثانویه به جای مبدل صفحه ای از مخزن کویل دار با قابلیت ذخیره آب گرم استفاده می شود. این مدل ها همیشه آب گرم مورد نیاز مصرف کننده را تامین می کنند زیرا همیشه آب گرم ذخیره شده دارند. عملکرد مدل زمینی مانند موتورخانه است و آب گرم بهداشتی را بدون تغییر دما تامین می کنند. علاوه بر این، پکیج های مخزن مقاومت بالایی در برابر ته نشینی دارند و در مکان هایی که نیاز به مقداری آب گرم اولیه است نیز استفاده می شود.

 

انواع پکیج زمین بر اساس نوع سوخت مصرفی

 

فروش پکیج زمینی پکیج زمینی تولید شده و موجود در بازار علاوه بر داشتن مکانیزم های گرمایشی مختلف جهت تامین آب گرم مصرفی و گرمایشی، قابلیت استفاده از سوخت های مختلف را نیز دارد. که شامل برق، گاز و گازوئیل می شود. با توجه به دسترسی مصرف کننده در مناطق مختلف و در صورت کمبود یک سوخت، این امکان را برای مصرف کننده ایجاد کرده است که از سایر سوخت های موجود برای رفع نیاز خود استفاده کند و با بهره مندی از این سری از سیستم ها، گرمایش را فراهم کند. آبگرم مورد نیاز برای سازه

 

برای فروش پکیج زمینی به شرکت تولیدی و صنعتی داتیس کار مراجعه کنید





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: